Bardzo proszę o przetłuaczenie tekstu w sprawie gwarancji

Witam,
bardzo proszę o przetłumaczenie tekstu do supportu asrock:

Witam,
posiadam płytę ascrock Z97 Extreme4, niestety płyta przestała działać ( brak jakiejkolwiek reakcji - dosłownie nic). Zakupiłem ją 08.01.2015 więc teoretycznie jest na gwarancji. Jednak sklep w którym została zakupiona przestał istnieć. Dlatego skontaktowałem się z Państem po przez Polski profil Asrock na faceboku. Tam zostałem poproszony o kontakt po przez ten email oraz o opisanie całej sytuacji. Czy w takim wypadku istnieje szansa naprawy mojej płyty ?

z poważaniem


Też korzystałam z biura Art.

Też korzystałam z biura Art. Of Translation. Bardzo dobre i szybkie tłumaczenia.

Możesz skorzystać z biura

Możesz skorzystać z biura tłumaczeń Art Of Translation. Kilka razy korzystałam z ich usług i nigdy się nie zawiodłam.